Assalamualaikum ww

Eeh, kiranya kisanak penggemar cergam silat jadulnya juga yaa
Aahaa … udah lama juga ane gak rasain es tebak apa udah mulai langka sekarang
ini ya
Mong-ngomong apa dulunya kisanak penggemar Kho Ping Ho juga?

Baa ruponyo dek kisanak tadi, kok pintak lai ka-buliah, kandak balaku, kan iyo
bai-tu?

Insya Allah bak kato urang tuo2 kito juo go eh, ba-lauik lai laweh ba-alam lai
leba, langik indak sasak dek bintang bumi indak sasak dek tinaman, luhak indak
abih dek sauak kok bana indak abih dek pinto, tiok di-pinto tiok buliah, tiok
di-kandak tiok balaku, lai ko ka-sanang ati kisanak tu?

Sebagai sama kita maklumi seorang calon pesilat sebelum memasuki tahap
penggemblengan wajib memahami makna kesucian batin agar ilimu nan ka-dituntuik
isuak indak salah guno makanya rohani dan jasmani harus suci lebih dahulu

Berikut ane tambahkan lagi kaji bagi pemula

Bismillahirrahmaamirrahiim
Yaa Allah yaa Rabbi, yaa Allah yaa Rahman
Yaa Allah yaa Tuhan aku, tambahkan juo lah ilimu aku
Dalam Kulimah Laa illaha illallah

Assalamualaikum

Aia itu saudaro aku
Nan manjaniahkan sakalian alam dalam batang tubuah diri aku

Api itu banamo Alim
Nan manarangi sakalian alam dalam batang tubuah diri aku

Angin itu banamo Muhid
Nan manggarakan sakalian alam dalam batang tubuah diri aku

Tanah itu banamo Hakim
Nan managguahkan sakalian alam dalam batang tubuah diri aku

Aku bukan mandi aia
Aku mandi Nur Allah
Mandi aku dalam kulimah Laa illaha illallah

Rabbiulawal Rabbiudduniya
Sagalo aia di-bumi manghapuihkan doso sakalian doso aku
Mulai dari jangek, kulik, sandi, salerang aku
Suci di-dunia sampai akhirat

Ujudduhu Ujudullah
Aku bukan mandi aia
Aku mandi Nur Allah
Mandi aku dalam kulimah Laa illaha illallah

wasalam
pab-57