Assalamualaikum ww
Maaf mamak & dunsanak sado lahno

Eh, sapaguruan samo murik Kho Ping Ho juo kito tumah

Sabananyo ambo mengenal cersil KPH wakatu kelas 6 SR tahun 1965 di Tanjuang
Pinang, wakatu itu ambo mambarasiahkan ruang paviliun rumah rang gaek yang baru
ditinggakan penyewa, disitu ambo dapek buku tanpa kulik dan beberapa halaman
muka dan belakang sudah hilang

Indak jalas dek ambo apo judulnyo bahkan jilid bara pun ambo kurang pasti tapi
benar2 asyik  hinggo acok ambo baco ba-ulang2 dan pengaruhnyo se-hari2 ambo lah
bak pemeran utama Sie Chin Hai sang pendekar muda yang menguasai ilmu lwekang
dan ginkang dan jurus2 silat Kong Pek Hoatsut dan Kon Ciak Si Na dan Ang Ie
Niocu pemegang jurus silat tari bidadari Sianli Utaw

Limo tahun kemudian 1970 lah SMA kutiko tu, ado famili usaho taman bacaan
dipasa pusat Pakanbaru sajak itu ambo lah gilo Kho Ping Ho sajak dari serial
Bhu Pun Su Lu Kwancu, Pendekar Bodoh, Pendekar Dara Baju Merah hingga Pendekar
Remaja begitu pula sejak dari serial Bhu Kek Siansu, Istana Pulau Es, Suling
Emas, Cinta Bernoda Darah, Sepasang Pedang Iblis, Mutiara Hitam, Pendekar
Sakti, Sepasang Rajawali yang masing 30an jilid dan serial Jakalola, Rajawali
Emas dan Sam Bok Kiam Pedang Kayu Harum masing2nya 30an jilid ambo lalap hinggo
lupo makan, itulah karajo tiok hari pulang sikola, kalau hari libur namuah
sa-harian ambo disitu sampai batuka langau jo rangik baru ambo pulang

Baa ruponyo dek sanak tadi, lauik batapian panjang, banyak ikan indak namuah
pulang, gunuang biaso ditampo angin, lah lupo di-raso dingin, kok alun basuruah
cigin, tangadah juo fikia nan ingin, kan iyo ba-itu, dek ambo kini tu bak
pipatah tuo juo kaja ba-kaja ikan bawa, antaro lauik jo muaro, lapeh rangah
mako takalok, sabuiklah sado nan takana, kutiko mamak sadang disiko, asali ateh
namo nan ka-elok

Kabuah barinyo kito tambah kaji sa-dekak duo dekak lai dih

Bismillahirrahmaanmirrahiim Nawaitu rafa’al adsi fardan lillahi ta’ala
Sangajo aku mandi malenggangkan aia dalam sarugo Jannatunnaim

Sabantaura namonyo aia
Aia itulah nan di-izinkan Allah kadalam batang tubuah aku sandirinyo
Untuak kapahaniangkan diri aku, lagi haniang lagi suci lagi janiah lagi putiah

Putiahnyo tiado ba-kuran, aluihnyo tiado ba-sisiah dalam diri aku sandirinyo
Aku bukan mandi aia, Aku mandi Nur Allah, Mandi aku dalam kulimah Laa illaha
illallah

Mandi Fardhu mandi Arsy mandilah kurisi sarato insan
Insanku mandi dalam kurisi Allah
Mandi aku dalam kulimah Laa illaha illallah

Mandi Nur mandi Nur Allah mandinyo nyao mandilah tubuah sarato insan
Tubuah aku mandi dangan cahayo
Cahayo nan mancahayo kapado kulik jangek sandi salerang aku
Cahayo Engkau Yaa Allah
Cahayo Muhammad
Cahayo Bagindo Rasulullah
Barakaik Laa illaha illallah