Waalaikumsalam ww juo Dinda Ajoduta,

Batua sakali, Sekber PBD Sumbar ko sakadar sabagai simpul informasi dan
komunikasi, indak untuak manggantikan atau maambiak aliah nan alah dikarajokan
dek para sanak kito nan lain.

Dalam rapek di Padang, sagalo nan hadir mangaluah indak bisa bakoordinasi,
sahinggo wakatu Gebu Minang mancubo mamfasilitasi -- jo bantuan Korem 032 nan
ambo hubungi -- gagasan ko langsuang dapek sambutan.

Kito tolong jo doa jo dorongan supayo Sekber ko bisa bafungsi.

Wassalam,
Saafroedin Bahar(Laki-laki, masuk 73 th, Jakarta)