________________________________
Dari: Tanjuang Heri <rangtabian...@yahoo.fr>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Sel, 7 Juni, 2011 21:36:13
Judul: Re: [R@ntau-Net] BAWA “BOKA’ KE KANTOR FOR LUNCH    By : Jepe

Ah pada licik, ndak tau tabiek aie liu di siko mambaconyo. Walaupun ambo ndak
pernah bawa "baka" atau "boka" kecek rang darek, tp makanan nan "kampuang" ko,
oups, awas, jgn diartikan "kampuangan", iko bana na paliang
lamak....dibandingan
jo makanan prancis nan alah tabiaso jo lidah, iyo masakan mandeh juo nan pling
top markotop.

Sampai kini, tiok pulang, ambo tungguan mandeh mambuek samba "kampuang" tu,
sakalian maota suok kida.

salam jauh

Heri Tanjuang (47)
Paris