On 31.07.2015 16:56, Catalin Muresan wrote:

[…]

> da. readline ar trebui sa fie lgpl ca sa nu trebuiasca sa distribui sursele.

OK, mulțam.  Da-ul tău pare foarte hotărât, io nu-s foarte convins încă.

> dai helloworld.py omului ala si pui pe pagina ta de web (make available)
> sursele python-ul cu readline module cu libedit si esti compliant.
> Daca el executa cu readline original nu e treaba ta.

De ce să pun sursele publice?  Cine mă obligă?  Io nu distribui Python,
doar scriptul helloworld.py.  Pot folosi de exemplu Python-ul din Mac OS
X, care așa e compilat, cu libedit, nu cu GNU readline.

Iar de un asemenea paradox nu cred că am mai auzit.  Adică autorul să
fie OK dpdv al licențierii și să fie problema utilizatorului dacă
încălcă licența GPL când folosește respectivul program.  Mi se pare
absurd…  Sper că greșesc pe undeva.  :-]