Am un mic cluster de trei noduri proxmox cu ceph ca sa fie high availability pentru anumite VM.  UPS pe el nu a fost foarte sigur si m-am mai trezit cu el oprit complet din lipsa alimentarii si am avut probleme de a reporni. Ceph avea tot felul de erori pana nu restartam nodurile intr-o anumita ordine.  Cand am avut de oprit pentru mentenanta si sa-i schimb  UPS la fel.  Desi am oprit HA sa nu mute VM . am dat shutdown la fiecare nod pe rand cand l-am pornit iar fite . e drept ca am pornit toate nodurile odata si poate switch-ul nu a bootat inaintea nodurilor. Am cautat si nu am gasit niciunde un checklist clar cum s-ar face o oprire si o repornire. Acum as vrea sa-i mai adaug un nod care sa nu fie nici macar pe acelasi switch .

Paul