On Sun, 23 Mar 2003, Catalin wrote:

> Stii ce mi-a spus mie un reprezentant Siveco? Ca NU am voie sa
> instalez Linux pe vreunul din cele 25 de la MEC. Eu ma gandeam in
> principiu la un Linux pe serverul de la MEC cu Samba si pe statii
> Linux + Windows 2000. Si individul respectiv sustine ca nu am voie. Si
> ca AEL-ul lor trebuie sa stea numai pe server. Si care AEL are niste
> hardware requirements de speriat. 512 MB minim, 1024 recomandat.
> Brr...

Eu nu ma stresez prea tare. Forte a zis ca avem voie sa instalam doar
programe autorizate. Eu am vrut sa inteleg (si am inteles) licentiate. Pun
linux (de fapt probabil 2 linux-uri) pentru ca nu folosesc ghost-ul
(pentru care nu am licenta) ci partimage (pentru care am licenta).

Forte Computers. Flexibility made in Romania. Asta e gluma de pe spatele
Net Reportului de cativa ani. Forte Computers e o firma fantoma cu
angajati care habar n-au de meserie. Cand i-am zis ce plan de adresare
vreau in sala n-a inteles prea bine si m-a intrebat daca am facut ceva
cisco ca-s tare suparat. Era doar un lan /24 interpretat pe router ca
bucati de /27.

Am desfacut si rack-ul. Ma miram ca sunt cam putine suruburi in
switch-urile SMC (mai exact 2 in loc de 4). Ghiciti de ce? Nu ai cum sa
pui mai multe pentru ca sunt gaurite aiurea.

Modemul US Robotics Made in Romania nu are placa fixata bine, daca il
scuturi un pic se aude cum se plimba placa dintr-o parte in cealalta.

Statiile IBM au un singur atu: nu fac prea mult zgomot (compenseaza insa
serverul care are un ventilator de 60m undeva pe la 5000 de rotatii.

Reteaua s-a facut cu patch cord-uri facute de mana (facute prost).

Siveco Romania intr-adevar nu este cea mai fericita alegere. Au trimis
portarul (probabil) care a adus niste hartii (fara stampila sau semnatura
din partea Siveco) si a zis ca trebuie semnate si stampilate. Va dati
seama ce repede a plecat. Fara stampila si semnatura. De atunci n-am mai
auzit de Siveco.

Contractul 1211 sau cum cu MEC-ul unde se poate primi?! Ca doar n-o fi si
asta informatie clasificata?!

--

Elod VALKAI
Network Administrator