... în data de Mar 26, 2003 Valkai Elod a povestit:

> In general pe lista rlug sunt expuse solutii si opinii ale persoanelor care
> sunt membrii listei si nu a firmelor la care lucreaza acestia.

Absolut. Asa trebuie vazut, nu altfel

> Referitor la afirmatia de mai sus cu "firma fantoma" as vrea sa corectez:
> Stiu ca din punct de vedere economic firma Forte Company NU este ceea ce
> am scris mai sus. Nu ma refeream insa la aspectul economic ci la prezenta
> pe Internet (email).
> As dori sa imi cer scuze pe aceasta cale de la Forte Company si in special
> de la angajatii firmei, care depun eforturi considerabile la instalarea
> retelelor in liceele din tara.

Vreau sa spun ca Forte Cluj au facut, pentru mine (reprezentantul
Liceului unde lucrez :)) chestii pe care nu le-ar fi facut pentru
altcineva! Este foarte important in orice relatie umana sa gandesti si sa
te adaptezi situatiei. Asa au facut cei de la Forte si asa am facut si eu.

> Problema este cu switch-urile SMC si prezinta o problema reala pe care multi
> dintre noi le pot intampina.

Presupun ca ai un rack T-racks, nu? Si in interior este eticheta de la
Genesys :) Acelasi fel de rack il am si eu, dar la mine sunt prinse
corect. Nu stiu ce au facut la tine.

> Iarasi, problema este modemul US Robotics care nu aduce calitatea apreciata
> atat de mult la modelele mai vechi.

Ei ... aici discutam deja de noul producator al acestor modem-uri. 3Com.
La ei trebuie facute alte reclamatii.

> Cu Siveco am reusit sa vorbesc, am intrebat chiar daca se poate rula AEL pe
> platforma GNU/Linux. Raspunsul lor m-a ajutat si apreciez acest lucru.

Presupun ca raspunsul a fost negativ, nu?

> Intre timp am primit raspunsul de la MEC. Contractul este confidential.

Le-ai vorbit de legea nu_stiu_cat, cea din cutia neagra :) ... orice
contract facut pe banii publici (si banii primiti de la UE tot publici
ajung) trebuie facut public. Suna si recomanda-te ca fiind ziarist. Ar
trebui sa-ti dea toate datele, printre care eu iti amintesc asa:
contractul este facut cu firme externe de leasing. Acele firme au
contractat pentru MEC vanzari de computere. Castigatorii contractelor
(IBM, HP, Siemens, ..) au fost impartiti in functie de pile, cred :) si
instalarile au fost facute de cei mai buni parteneri ai lor in zona
respectiva (Forte, System Plus, Brinel, ...). Contractele sunt facute dupa
un sablon cu fiecare dintre producatori. Prin contractul respectiv firma
instalatoare se obliga sa scolarizeze cel putin 4 oameni din institutia
unde s-a instalat reteaua. Probleme apar la plata licentelor si contractul
se service (garantia fiind de 3 ani), care se face in orasul resedinta de
judet! Deja sunt prea multe detalii :), asa ca te las pe tine sa mai
descoperi si altele.

Disfunctionalitati apar numai din cauza MEC si producatori. Cel putin eu
am reteaua din septembrie si numai saptamana asta am primit router-ul.
Inca mai astept un upgrade de memorii si licente WinXP, Office XP. AEL la
mine nu a ajuns si nici nu imi este necesar ... preferam o aplicatie web
compatibila cu orice platforma si orice browser, dar in .ro nu se poate
face asa ceva, se pare! Cel putin la nivel guvernamental.

Cosmin
- --
NetAdm at "Alexandru Papiu Ilarian" Highschool Dej
Phone: +40-264.211.421 int 25, +40-723.514.225        It's nice to be important
E-mail: [EMAIL PROTECTED] LRU:  #239228           But is more important to be nice
GnuPG Key at:http://linux.dej.ro/doom.gpg
- ---
Pentru dezabonare, trimiteti mail la