Re: [openoffice] Re: [openoffice] RE: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-18 Conversa Benjamí Villoslada
A Dijous 18 Maig 2006 09:14, Joan Grau va escriure:
> No entenc res. Per què aquesta polèmica sobre les quatre barres? Al país
> valencià també hi ha un sector que no li agradarria aquest logo, però
> segurament aquesta gent no utilitze mai l' openoffice.

[...]

A Dijous 18 Maig 2006 09:39, Manel Zaera Idiarte va escriure:
> Aquests mateixos si veuen res amb domini .CAT ho abominaran. I potser ni
> utilitzaran programari en català.

No se si heu llegit bé el que s'ha al·legat fins ara.  Ho repetiré:

S'ha treballat molt perquè aquest programa s'usi a escoles, universitat, 
administració, empreses grans.  Llocs amb persones que l'usaran no per 
voluntat pròpia ni cap gust personal, sinó perquè així ho diuen les lleis de 
normalització.  També pot ser una mitjana o gran empresa local que usa 
programari en català. Empleats que l'usaran a la força en català i per 
Windows.

Quin lloc és el clàssic per descarregar aquest OOo en català per Windows?  
El «mirror» de l'UIB n'és un.  Una institució de pes que es mira amb lupa.   
(per cert, un «mirror» que jo vaig intercedir per què és posés; sí, aquest 
que cerca com «desacreditar SC»)  Es trobaran amb la bandera.  No parlem dels 
àmbits voluntaris, privats ni petites empreses, als que us referiu vosaltres.

Que us sorprengui és un indicatiu més de la falta de coneixement de la 
realitat que sovint hi ha des d'uns territoris per allò que passa a d'altres.  
Una cosa que hauria d'interessar a un grup *de localització*, això és, 
aquesta llista.

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-17 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimecres 17 Maig 2006 20:01, miquel piulats va escriure:
> Si hi
> ha una llista, és per el que és. Ara poca cosa és pot parlar amb comoditat
> i qualsevol argument que hagis pogut donar queda sense fonaments, doncs has
> perdut la raó en la manera de fer les coses. De debò.

Falta un pública després de llista.  «De debò» per segons quins pensaments. El 
pensament dèbil troba que és prioritari estar d'acord per així estar bé, que 
les convencions socials pesen molt.  Pel fort és prioritari estar bé perquè 
s'està d'acord i els arguments són el que pesen més per aconseguir-ho.  No 
sóc partidari del pensament dèbil --i dèbil no és un qualificatiu pejoratiu, 
el pare del corrent filosòfic, el Gianni Vattimo, li diu així :)

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-17 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimecres 17 Maig 2006 20:32, Benjamí Villoslada va escriure:
> Vaig decidir avisar en fer una regla de tres amb el que està passant amb
> el .CAT.

I per avisar perquè caldrà anar alerta, la frase en negreta.  Si no es pot fer 
res, almanco avisar.

(m'ho havia deixat)

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-17 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimecres 17 Maig 2006 17:18, Toni Hermoso Pulido va escriure:
> és trist que s'hagi arribat a aquest punt de discussió.

No se com ho captes, però tampoc és gaire dramàtic.  

Per molt que es digui «és que el to tal», no.  El to és molt mal de transmetre 
per escrit.  Fins i tot pels professionals-fabrica de 'best sellers'. 
L'entonació, la gesticulació, expressió de la cara, calidesa de la veu, 
ritme, estat d'ànim, etc. no es pot transmetre fàcilment a un text, per això 
sovint el posa qui llegeix.  Poc a poc me n'he adonat que, per exemple, les 
persones de caràcter autoritari i violent sovint troben violents i 
imposicions els meus missatges.  Malpensats veuen dobles intencions a 
l'argument manco previst.  Un sí sap quina era la seva intenció, però és 
esgotador anar sempre amb aclariments --i si et volen llegir malament, ja 
pots dir el que vulguis (i omplir l'email d'emoticones fa colló).  En 
coneixer-los personalment ho he pensat més d'un cop: «vaja paharo, m'imagino 
que em llegeix amb el seu to» :)

Potser en aquest cas trobes que això ha arribat a algun punt fora mida perquè 
tu ets més prudent :)  Per jo és un debat necessari sobre una qüestió que ens 
pot passar donada la rellevància que agafa el programari lliure en general i 
l'OOo en particular.

Abans de començar em vaig assegurar que hi veien així més persones de per 
aquí, que fan feina a llocs durs, i amb capacitat d'empatia.  Al meu blog 
pots endevinar, dels 3 comentaris actuals, qui és el mallorquí.  La tasca de 
la l10n consisteix en adaptar el text i la iconografia a les sensibilitats 
generals de cada lloc --generals i no només a les particulars, de certs 
grups, els que es posen com a mostra que no passa res.   Crec que per a SC és 
valuós que persones des de les illes puguin ajudar a fer una millor l10n i 
i18n.

> No obstant això, i em sap greu dir-t'ho, però és així, voldria
> recriminar-te que si temies per la qüestió de la implantació a
> l'administració mallorquina pel tema de la senyera degut a les pressions
> dels elements espanyolistes, hagis optat per a fer-ho evident
> públicament a la vista des de planetes espanyols que de ben segur poden
> llegir alguns d'aquests indesitjables.

Mai no he estat partidari de la seguretat per ocultació :)

Vaig decidir avisar en fer una regla de tres amb el que està passant amb 
el .CAT.

Avui l'OOo no és com un parell d'anys enrere, cosa d'«early adopters», sovint 
gent més tolerant --és el que té ser «early adopter».  Comencen a voler-lo 
usar a molts llocs on hi ha gent de tota casta.  Ja estan prou picats per què 
hagi de ser en català, però s'ho hauran d'empassar per llei.  La bandera no 
està recolzada per cap llei d'aquí i temo --temem uns quants-- que no sigui 
l'excusa on projectar-hi tota la disconformitat.

> Això no exclou que hàgim de ser conscients de l'autoodi provocat per
> aquests mitjans, i cercar formes d'actuar-hi evitant el desgraciadament
> gran efecte sobre capes de la població. El que comentes pel que fa a la
> senyera entenc perfectament que va per aquest sentit.

Exacte :)

> De totes maneres, 
> no hem d'oblidar que aquesta gent no s'aturarà amb la senyera, sinó que
> ho farà igual amb la llengua i amb tot el que faci falta.
> Fem el que fem ho veuran malament i amb odi destructiu, per això es bo
> recordar on rau realment el problema, i no és precisament entre
> nosaltres. Encaixem les mans.

Sí, ho han fet amb el .CAT i mira que es va ser ben curós amb ell.  Però podem 
dir «s'ha estat molt curós per a no tocar cap sensibilitat, són uns 
energúmens».  En aquest cas no podrem fer el mateix.

Una encaixada :)

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-17 Conversa miquel piulats

a tu mateix. Per desgràcia, un clima enrarit no hi ajuda en aquestanàlisi i tant de bo això no deixi seqüeles i s'analitzi en serenor.
No obstant això, i em sap greu dir-t'ho, però és així, voldriarecriminar-te que si temies per la qüestió de la implantació al'administració mallorquina pel tema de la senyera degut a les pressionsdels elements espanyolistes, hagis optat per a fer-ho evident
públicament a la vista des de planetes espanyols que de ben segur podenllegir alguns d'aquests indesitjables. El fòrum sortosament no té tantaexposició. No és així un planeta de blocs. Que consti que és del tot
lícit que ho facis y hom és lliure de fer-ho, però sigues-ne conscient.
 
 
Hi estic totalment d'acord amb això.
 
No calia donar més publicitat de la necessària, i molt menys fora de l'àmbit d'aquesta llista. En Benjamí, publicant
el que ha publicat al bloc, deixa de voler fer una crítica constructiva a fer una destructiva.  I mira que inclòs donant un punt de vista que era contrari al que s'ha fet, no puc defensar el  teu "modus operandis". Si hi ha una llista, és per el que és. Ara poca cosa és pot parlar amb comoditat i qualsevol argument que hagis pogut donar queda sense fonaments, doncs has perdut la raó en la manera de fer les coses. De debò. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 -- miquel piulats[EMAIL PROTECTED] 


[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-17 Conversa Marc Belzunces

Deia en Benjamí,

> 
> No només no s'aconseguirà la màxima difusió arreu, sinó que 
> si no anem alerta potser tenim problemes que facin recular 
> l'aconseguida.  Aquesta és la realitat.  A Mallorca.
> 
> El que importa és la realitat i les meves «opinions 
> personals» tenen l'objectiu de llegir-la i exposar-la.
> 

La realitat és que fins ara no havíem rebut cap queixa sobre les quatre
barres (tot i les més de 70.000 còpies distribuides a les Balears), i en
canvi sí que hem rebut diverses queixes sobre les gavines (per ser un símbol
del PP). De gent certament irritada. Perquè potser el PP a les Balears no
crea rebuig, però a Catalunya sí, i molt entre els usuaris de SC.

Així doncs, potser que també adverteixis sobre aquest fet al teu bloc. No
utlitzar l'OpenOffice.org per dur elements del PP.

En tot cas, ja hem dit que apuntem la teva opinió, i tindrà el pes que li
pertoqui quan s'hagin de prendre decisions. Perquè a banda de la teva, hi ha
més opinions, lògicament.


> Com he dit, estic content que vulguis que voldria que aquest 
> programa arribés arreu.  

Jo no vull res. Jo procuro fer. Som diverses les persones que han fet
possible que centenars de milers de còpies de l'OpenOffice.org en català es
distribueixin arreu dels PPCC. Per tant, no estem parlant en termes teòrics.
Estem parlant en termes reals. Disposem de dades estadístiques de visites a
SC, nombres de CDs repartits, missatges d'usuaris, impressions personals,
reunions, errades més comunes al programa, utilitats i menús més utilitzats
pels usuaris, etc. I en funció del conjunt de dades de que diposem, es
prenen decisions. A banda del que pugui motivar a les persones que fan
possible això. Perquè si no hi ha motivació no es fa.


>També que tindreu en compte la 
> qüestió de les banderes.  Però avui no basta, el problema és 
> ara.  Què no es vol fer des de SC?  Caldrà mirar com es 
> soluciona --jo no se com, ara mateix; el primer era 
> aconseguir la forma aparentment més fàcil.
> 

En Jesús ja t'ho ha explicat. Afegeixo que quan s'han de distribuir desenes
de milers de còpies en CD, gairebé sempre s'han fet builds específiques. De
builds, en Jesús en fa gairebé contínuament. Per tant, el dia que alguna
administració pública, empresa privada, o intermediari de les Illes Balears
vulgui fer això, nosaltres estarem encantats d'adaptar al màxim el producte,
dins de les nostres possibilitats (això és voluntariat, no una empresa
privada). És el que s'ha fet sempre.

Per la meva banda dono per tancat aquest tema.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimecres 17 Maig 2006 08:10, Marc Belzunces va escriure:

> Torno a repetir que això és la teva opinió personal, i que no respon a la
> realitat. Perquè tu saps escriure i jo llegir. "anava errat pensant que era
> una versió amb l'objectiu d'anar arreu" és una afirmació implícita.

La comprensió tàcita no és gaire freqüent, al correu electrònic :)  Va bé 
aclarir-hi coses quan es veu que no s'ha entès el que un volia dir.

En comptes de la realitat, puc veure que no respon a la vostra voluntat, per a 
ser exactes.

A la realitat sí, i per això hi he insistit.  Perquè tal com està no 
s'aconseguirà la màxima difusió arreu i ja hem explicat per què des del lloc 
afectat. He dit què cal per aconseguir-la, però no es farà --de moment, veig 
que vols arxivar el tema parlant d'altres coses (sense dir quines) cal fer. 
Caldria que algú fora SC prengués la iniciativa.  No puc veure com tot plegat 
quadra amb intentar, des de SC, aconseguir arribar arreu.

No només no s'aconseguirà la màxima difusió arreu, sinó que si no anem alerta 
potser tenim problemes que facin recular l'aconseguida.  Aquesta és la 
realitat.  A Mallorca.

El que importa és la realitat i les meves «opinions personals» tenen 
l'objectiu de llegir-la i exposar-la.

Com he dit, estic content que vulguis que voldria que aquest programa arribés 
arreu.  També que tindreu en compte la qüestió de les banderes.  Però avui no 
basta, el problema és ara.  Què no es vol fer des de SC?  Caldrà mirar com es 
soluciona --jo no se com, ara mateix; el primer era aconseguir la forma 
aparentment més fàcil.

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Marc Belzunces

Deia en Benjamí,

> 
> Si al ES_es (estat espanyol) hi posessin una bandera, l'ES_ar 
> s'hauria d'espavil·lar i crear la seva versió.  És és el que 
> m'heu suggerit que féssim i que jo anava errat pensant que 
> era una versió amb l'objectiu d'anar arreu --cap problema, 
> però cal saber-ho.


Torno a repetir que això és la teva opinió personal, i que no respon a la
realitat. Perquè tu saps escriure i jo llegir. "anava errat pensant que era
una versió amb l'objectiu d'anar arreu" és una afirmació implícita.

De fet aquesta versió està pensada (i ha estat pensada sempre) per ser
distribuïda arreu dels Països Catalans i més enllà, com així s'està fent i
es farà.

A més, això de la pantalla de presentació, si fas servir l'OpenOffice.org,
veuràs que només es presenta durant la primera execució, i quan per alguna
raó peta el programa i el tornes a executar en la mateixa sessió. En una
instal·lació estàndard, si més no en Windows, l'iniciador ràpid s'activa per
defecte, la qual cosa evita que es vegi la pantalla de presentació. A més,
com tu molt ben saps, l'OpenOffice.org en català que va amb les
distribucions Linux (que suposo que és el que promocionaràs tu), no és
aquesta build.

És a dir, estem parlant d'un tant per cent molt baix d'execucions del
programa, les quals poden irritar a un tant per cent molt baix d'usuaris.

Si analitzem el programa, personalment crec que hi ha elements que
perjudiquem molt més la seva acceptació general.

Bé, ja has donat la teva opinió, com d'altres, se t'han donat diverses
respostes, i es tindrà en compte de cara a properes versions. Ara toca
repassar molts altres aspectes que s'han de millorar. 

Igualment, ja tens els enllaços a missatges d'aquesta llista per a què els
puguis anar posant allà on vulguis.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimarts 16 Maig 2006 20:11, Toni Hermoso Pulido va escriure:
> Benjamí, i crec que en Marc s'hi ha confós, quan dius .CAT vols dir
> Països Catalans o més correctament la comunitat lingüística catalana
> (que pot ser arreu del món), oi?

Dic territori .CAT per referir-me a les persones d'arreu que parlen en català.  
Va bé per evitar el terme Països Catalans, que també provoca problemes.

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimarts 16 Maig 2006 20:37, Marc Belzunces va escriure:
> Jo no m'he confós. En Benjamí ha dit SC no està interessada en que la seva
> feina es pugui aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.

He dit que pensava que *sí* hi estava interessada en comptes de la construcció 
negativa que ara m'atribueixes.

«D'acord. Anava errat en pensar que interessava que tota la vostra feina es 
pogués aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.»  i era per la resposta 
del Jordi Mas convidant-nos a refer la feina: «Si algú troba que us problema, 
ho dubto, ho pot canviar, no com amb el programari propietari.»


-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Marc Belzunces

Deia en Toni,

> 
> Benjamí, i crec que en Marc s'hi ha confós, quan dius .CAT 
> vols dir Països Catalans o més correctament la comunitat 
> lingüística catalana (que pot ser arreu del món), oi?

Jo no m'he confós. En Benjamí ha dit SC no està interessada en que la seva
feina es pugui aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.

La qual cosa és una intepretació seva personal que no respon a la realitat. 

Salut,

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Toni Hermoso Pulido
Al 16/05/06 19:32, En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> A Dimarts 16 Maig 2006 19:12, Marc Belzunces va escriure:
>>> Correcte, però *avui* i *oficialment*, el d'un territori
>>> només. 
> 
>> Això és fals.
> 
> ???
> 
> La bandera amb *només* quatre barres, tal i com l'heu posat, *avui* és la del 
> Principat.
> 

Mes fora de tema, hehe:

Qui es poden enfadar són els aragonesos :) Però bé, desgraciadament
encara no tenim un OOo en aragonès.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Senyera_de_la_Corona_d'Aragó

La bandera històrica del Principat era la creu de Sant Jordi. Vegeu les
banderes de Barcelona i Manresa.

-- 
* Toni Hermoso Pulido
--
   web: http://www.cau.cat
 email: [EMAIL PROTECTED]
   gpg: B67B43DC

  All that you touch You Change.
  All that you Change Changes you.
  The only lasting truth is Change
  O.Butler
--

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Toni Hermoso Pulido
Al 16/05/06 19:36, En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> A Dimarts 16 Maig 2006 19:20, Marc Belzunces va escriure:
>> Deia en Benjamí,
>>
>>> D'acord.  Anava errat en pensar que interessava que tota la
>>> vostra feina es pogués aprofitar al màxim arreu del territori
>>> .CAT.  
>> Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.
> 
> Va bé saber-ho en paraules de membres destacats de Sofcatalà.  Gràcies pels 
> aclariments.
> 

Benjamí, i crec que en Marc s'hi ha confós, quan dius .CAT vols dir
Països Catalans o més correctament la comunitat lingüística catalana
(que pot ser arreu del món), oi?

-- 
* Toni Hermoso Pulido
--
   web: http://www.cau.cat
 email: [EMAIL PROTECTED]
   gpg: B67B43DC

  All that you touch You Change.
  All that you Change Changes you.
  The only lasting truth is Change
  O.Butler
--

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Josep Puigdemont
El dt 16 de 05 del 2006 a les 19:20 +0200, en/na Marc Belzunces va
escriure:
> Deia en Benjamí,
> 
> 
> > 
> > D'acord.  Anava errat en pensar que interessava que tota la 
> > vostra feina es pogués aprofitar al màxim arreu del territori 
> > .CAT.  
> 
> Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.

Em sembla que el comentari de'n Benjamí era irònic.
Evidentment que la feina de Softcatalà va adreçada a tots els qui parlen
el català, i això vol dir tothom "d'arreu del territori .CAT" sense
distincions.

> 
> D'altra  banda, et faig notar que les cadenes de català són a
> OpenOffice.org, i que aquí només s'ha presentat la build de Softcatalà.
> 
> Les cadenes les pot agafar qualsevol i fer la seva build. Com es fa a les
> distrucions Linux. A més, hi ha els paquets d'idioma que es poden aplicar
> sobre qualsevol versió.



Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimarts 16 Maig 2006 19:12, Marc Belzunces va escriure:
> > Correcte, però *avui* i *oficialment*, el d'un territori
> > només. 

> Això és fals.

???

La bandera amb *només* quatre barres, tal i com l'heu posat, *avui* és la del 
Principat.

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Marc Belzunces

Deia en Benjamí,

> 
> A Dimarts 16 Maig 2006 19:20, Marc Belzunces va escriure:
> > Deia en Benjamí,
> >
> > > D'acord.  Anava errat en pensar que interessava que tota 
> la vostra 
> > > feina es pogués aprofitar al màxim arreu del territori .CAT.
> >
> > Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.
> 
> Va bé saber-ho en paraules de membres destacats de Sofcatalà. 
>  Gràcies pels aclariments.
> 

Encantat d'aclarir-te els teus errors.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimarts 16 Maig 2006 19:20, Marc Belzunces va escriure:
> Deia en Benjamí,
>
> > D'acord.  Anava errat en pensar que interessava que tota la
> > vostra feina es pogués aprofitar al màxim arreu del territori
> > .CAT.  
>
> Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.

Va bé saber-ho en paraules de membres destacats de Sofcatalà.  Gràcies pels 
aclariments.

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Marc Belzunces

Deia en Benjamí,


> 
> D'acord.  Anava errat en pensar que interessava que tota la 
> vostra feina es pogués aprofitar al màxim arreu del territori 
> .CAT.  

Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.

D'altra  banda, et faig notar que les cadenes de català són a
OpenOffice.org, i que aquí només s'ha presentat la build de Softcatalà.

Les cadenes les pot agafar qualsevol i fer la seva build. Com es fa a les
distrucions Linux. A més, hi ha els paquets d'idioma que es poden aplicar
sobre qualsevol versió.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] RE: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Marc Belzunces


> 
> A Dimarts 16 Maig 2006 17:19, Josep Puigdemont va escriure:
> > Més ben fet no es pot fer, les quatre barres són comunes a tots els 
> > territoris de parla catalana.
> 
> Correcte, però *avui* i *oficialment*, el d'un territori 
> només.  Es vol o no que l'OOo tengui el mínim de problemes 
> per a impulsar-lo des de *totes* les administracions de 
> *tots* els territoris?

Això és fals. Les quatre barres són presents a les banderes oficials de 4
comunitats autònomes. I si no recordo malament, també a la Catalunya Nord
(ondulades).

És el comú denominador.

D'altra banda SC funciona per meritocràcia i motivació. I són aquestes
petites coses les que motiven a la gent que ha fet la feina de veritat. Si
no hi ha motivació, no es fan les coses.

Salut,

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces



  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/ 

  Adheriu-vos-hi


 


Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/



Re: [openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Benjamí Villoslada
A Dimarts 16 Maig 2006 17:08, Toni Hermoso Pulido va escriure:
> Al 16/05/06 16:23, En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> > Sent rigorosos, en cas de decidir abanderar-lo, no hi hauria cap pega
> > legal: «la rojigualda» és la bandera oficial dels territoris a qui va
> > dirigit.  En canvi, no tots els territoris on s'hi parla català tenen la
> > mateixa bandera oficial, *és formalment incorrecte*.  Si hi poseu
> > banderes, feu-ho bé.
>
> És fora de tema, però Benjamí, segur que coneixes aquesta pàgina ;)
> http://www.bibiloni.net/simbols/simbols_illes.htm

Tampoc és fora de tema, si ha d'estar a l'splash de l'OOo :)

La conec i és molt útil per molts àmbits.  Però torno al nostre, l'OOo:

El primer que deia: cal que un programa porti una bandera?

Si l'ha de portar, però també es pretén que el distribueixi i impulsi les 
diferents administracions del territori .CAT, ¿no cal anar ser molt curós amb 
aquests símbols que tenen _tantíssima_ càrrega?


-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/



[openoffice] Re: [openoffice] Logo OpenOffice.org 2.0 en català

2006-05-16 Conversa Toni Hermoso Pulido
Al 16/05/06 16:23, En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

> Sent rigorosos, en cas de decidir abanderar-lo, no hi hauria cap pega 
> legal: «la rojigualda» és la bandera oficial dels territoris a qui va 
> dirigit.  En canvi, no tots els territoris on s'hi parla català tenen la 
> mateixa bandera oficial, *és formalment incorrecte*.  Si hi poseu banderes, 
> feu-ho bé.

És fora de tema, però Benjamí, segur que coneixes aquesta pàgina ;)
http://www.bibiloni.net/simbols/simbols_illes.htm

-- 
* Toni Hermoso Pulido
--
   web: http://www.cau.cat
 email: [EMAIL PROTECTED]
   gpg: B67B43DC

  All that you touch You Change.
  All that you Change Changes you.
  The only lasting truth is Change
  O.Butler
--

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/