El dt 16 de 05 del 2006 a les 19:20 +0200, en/na Marc Belzunces va
escriure:
> Deia en Benjamí,

> Això és una interpretació teva personal que no respon a la realitat.

Em sembla que el comentari de'n Benjamí era irònic.
Evidentment que la feina de Softcatalà va adreçada a tots els qui parlen
el català, i això vol dir tothom "d'arreu del territori .CAT" sense
distincions.

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/