Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Kubajz
No jiste, ze existuji... A algoritmus se pise s mekkym i - hodi se to i pri googlovani. K Ivo Lukacovic napsal(a): Kolem kazde rezidentni ulice udelali polygon na kazdou stranu a rezidentni zastavbu tak odhadli. Presnost nebude nic moc, ale IMHO to nevadi. Nemate nekdo

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Frettie
A tohle se dělá proč? Dost dlouho jsem si myslel, že jsem v tomto maillistu s lidma, kteří se nepotřebují hašteřit. 2009/10/30 Kubajz kub...@kbx.cz: No jiste, ze existuji... A algoritmus se pise s mekkym i - hodi se to i pri googlovani. K Ivo Lukacovic napsal(a):     Kolem kazde

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Karel Volný
A tohle se dělá proč? Dost dlouho jsem si myslel, že jsem v tomto maillistu s lidma, kteří se nepotřebují hašteřit. hm ... tak u té myšlenky zůstaň a nehledej někde něco, co tam není ;-) (tedy aspoň mně ta reakce přišla v pohodě) K. ___ Talk-cz

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Michal Grézl
2009/10/30 Petr Stehlik psteh...@sophics.cz: Zdar, teď si stěžoval autor Navitu, že v OSM mu chybí vazby mezi objekty: - do kterého města patří daná ulice - do kterého státu patří dané město - které PSČ patří ke kterému městu/ulicím - a je-li daná ulice typu urban nebo rural (nevím, co tím

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Petr Dlouhý
On Fri, 30 Oct 2009 13:20:04 +0100, Petr Stehlik psteh...@sophics.cz wrote: Ano, myslím, že by to mělo být zpracováno strojově, a to až ve fázi posprocessingu, tedy by tyto informace neměli být přímou součástí OSM, protože jsou tam duplicitní. Součástí OSM by měli být pouze data jako

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Martin Kupec
On Fri, Oct 30, 2009 at 01:24:00PM +0100, Michal Grézl wrote: ja osobne si myslim ze by melo byt jen is_in=zlin, node zlin by mel byt is_in=zlinsky kraj a node zlinskeho kraje by melo byt is_in=cz, coz by generovalo krasne stromecky, ale je to naivni predstava:) Osobne si taky myslim ze

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Martin Kupec
On Fri, Oct 30, 2009 at 01:29:42PM +0100, Petr Dlouhý wrote: On Fri, 30 Oct 2009 13:20:04 +0100, Petr Stehlik psteh...@sophics.cz wrote: Ano, myslím, že by to mělo být zpracováno strojově, a to až ve fázi posprocessingu, tedy by tyto informace neměli být přímou součástí OSM, protože

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu hanoj
Ano, myslím, že by to mělo být zpracováno strojově, a to až ve fázi posprocessingu, tedy by tyto informace neměli být přímou součástí OSM, protože jsou tam duplicitní. Součástí OSM by měli být pouze data jako hranice města, hranice státu a další hranice oblastí. Už tag is_in, který se používá

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Martin Kupec
On Fri, Oct 30, 2009 at 01:43:28PM +0100, hanoj wrote:        Neni spis nadbytecna hranice mesta? Mi prijde skoro lepsi, a        hlavne jednodussi na zmapovani pridavat k silnicim flags        is_in a v posprocessingu kolem takovychto silnic udelat        polygony a to prohlasit za uzemi

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Petr Stehlik
hanoj píše v Pá 30. 10. 2009 v 13:43 +0100: Ano, myslím, že by to mělo být zpracováno strojově, a to až ve fázi posprocessingu, tedy by tyto informace neměli být přímou součástí OSM, protože jsou tam duplicitní. Součástí OSM by měli být pouze data jako hranice města, hranice státu a další

[Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Karel Volný
zdravíčko, lidi, chápu, že velkým problémem OSM je množství (nedostatek) dat, a že chcete republiku zmapovat co nejvíce, aby byla mapa co nejobsáhlejší, a tím bylo její použití přijatelné pro další lidi, kteří se mohou stát přispěvateli ale prosím, nepřehánějte to, nevkládejte data za každou

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu hanoj
       hlavne jednodussi na zmapovani pridavat k silnicim flags        is_in a v posprocessingu kolem takovychto silnic udelat        polygony a to prohlasit za uzemi mesta. Katastralni uzemi mesta        nejspis neni uplne dulezita informace, mestu mohou patrit i        rozlehla okolni

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu hanoj
Ano, myslím, že by to mělo být zpracováno strojově, a to až ve fázi posprocessingu, tedy by tyto informace neměli být přímou součástí OSM, protože jsou tam duplicitní. Součástí OSM by měli být pouze data jako hranice města, hranice státu a další hranice oblastí. Už tag is_in, který se

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu hanoj
lidi, chápu, že velkým problémem OSM je množství (nedostatek) dat, a že chcete republiku zmapovat co nejvíce, aby byla mapa co nejobsáhlejší, a tím bylo její použití přijatelné pro další lidi, kteří se mohou stát přispěvateli ale prosím, nepřehánějte to, nevkládejte data za každou cenu -

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Martin Kupec
On Fri, Oct 30, 2009 at 02:14:43PM +0100, hanoj wrote: *** dnes mame aparat administrativnich hranic, ktere jednoznacne mohou rozlisovat spravni uzemi a tedy napr. i hranice obce, kraje, statu. boundary=administrative Toto zni jako pekne reseni, ale je pro nas dulezite

Re: [Talk-cz] vazby?

2009-10-30 Tema obsahu Martin Kupec
On Fri, Oct 30, 2009 at 02:06:58PM +0100, hanoj wrote:        hlavne jednodussi na zmapovani pridavat k silnicim flags        is_in a v posprocessingu kolem takovychto silnic udelat        polygony a to prohlasit za uzemi mesta. Katastralni uzemi mesta        nejspis neni uplne

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Karel Volný
Dne Pá 30. října 2009 hanoj napsal(a): lidi, chápu, že velkým problémem OSM je množství (nedostatek) dat, a že chcete republiku zmapovat co nejvíce, aby byla mapa co nejobsáhlejší, a tím bylo její použití přijatelné pro další lidi, kteří se mohou stát přispěvateli ale prosím,

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Pavel Machek
On Thu 2009-10-29 17:35:12, Ivo Lukacovic wrote: Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic mapa vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly silnice a cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastavena oblast, lesy. Lesy jsou

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Pavel Zbytovský
Myslím, že by na to mohlo stačit tracktype=grade5, to už cesta skoro neznatelná a uživatel ví, že se na její existenci také nemůže spolehnout. Pavel Z. 2009/10/30 Karel Volný ka...@seznam.cz Dne Pá 30. října 2009 hanoj napsal(a): lidi, chápu, že velkým problémem OSM je množství (nedostatek)

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Frettie
Ahoj, dobrý den, po té cestě jsem šel několikrát, opravdu je vyšlapaná aspoň polovinu roku, spíše déle. To, že na ní roste nějaká zeleninka (nadsázka), to je smůla, ale víc než polovinu roku tam opravdu existuje. V Třebíči žiju a řekl bych, že jsem tím autorem té dané cesty já. J. 2009/10/30

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Karel Volný
Dne Pá 30. října 2009 Frettie napsal(a): Ahoj, dobrý den, po té cestě jsem šel několikrát, opravdu je vyšlapaná aspoň polovinu roku, spíše déle. To, že na ní roste nějaká zeleninka (nadsázka), to je smůla, ale víc než polovinu roku tam opravdu existuje. V Třebíči žiju a řekl bych, že jsem tím

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Tomáš Tichý
Pokud ta cesta fyzicky existuje tak ji určitě zmapovat. Pokud prokazatelně víte, že se po ní nesmí chodit, tak přidat tag access=no. Vlk se nažere a koza zůstane celá (i když pravda trochu pošlapaná ) Dne 30.10.2009 15:53 Karel Volný ka...@seznam.cz napsal/a: Dne Pá 30. října 2009 Frettie

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Michal Grézl
2009/10/30 Frettie fret...@gmail.com: Ahoj, dobrý den, po té cestě jsem šel několikrát, opravdu je vyšlapaná aspoň polovinu roku, spíše déle. To, že na ní roste nějaká zeleninka (nadsázka), to je smůla, ale víc než polovinu roku tam opravdu existuje. V Třebíči žiju a řekl bych, že jsem tím

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Frettie
Tomáši, já se rád přizpůsobím, nemám náladu a ani chuť se hádat, myslím, že třebíč je zmapována téměř perfektně (parky, budovy, silnice, pěší cesty, semafory v plánu po dokončení posledních domů, ...) a velkou většinu jsem toho udělal já. A to mě těší. 2009/10/30 Tomáš Tichý t.ti...@post.cz:

Re: [Talk-cz] kvalita vs kvantita

2009-10-30 Tema obsahu Frettie
Asi tak. Takže prostě cesta existuje, ale není v mapách, kde by se dala ověřit, takže prostě neexistuje. :) Cesta existuje, jsem schopný se na ní i vyfotit, zvládl bych to asi i s autem. :) To je nadsázka. :) J. 2009/10/30 Michal Grézl michal.gr...@openstreetmap.cz: 2009/10/30 Frettie