Deia n'Anna,

> Hola Josep Maria:
>
> Fa potser 8 mesos que vaig "descobrir" l'skype i el faig
> servir tot sovint (de fet, cada dia). Tinc una amiga a
> Glasgow amb qui parlo a diari. També en tinc una altra a
> Alemanya, a qui truco amb el servei de pagament. No sé si és
> això el que et cal. Si és així, et puc fer un cop de mà,
> sempre que l'entrevista no sigui per sortir per tv...

Una curiositat Anna,

Com et van les trucades a fixos (SkypeOut)? Jo amb el meu ADSL trucant a
Barcelona tinc retard en la veu, i a vegades és molt dificil la comunicació.
Suposo que és un problema de ping de l'ADSL espanyol, que no és prou bo, i
no pas de l'Skype. També vaig intentar trucar a un mòbil Amena a Alemanya i
va ser impossible. Al trucar a un mòbil alemany, sí vaig poder establir
trucada però la qualitat no era molt bona.

Trucant a través de l'anella científica, que té molt menys ping, puc trucar
a Galícia com si truqués amb un telèfon fix.

Cordialment,

---

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org