-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de josep maria camps
Enviado el: mardi 19 octobre 2004 19:54
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [skype] crida als usuaris de skype

hola, Anna,

doncs sí, l'entrevista seria per sortir dins del reportatge.  llàstima,
perquè el teu cas és perfecte.  pensa que només és un reportatge curt
per telenotícies, que sortiries parlant pràcticament 10 segons i prou, a
més d'unes quantes imatges per veure com utilitzes el programa i parles
amb les teves amigues amb l'ordinador.  què?  et repenses i em dius que
sí?
si no t'ho repenses, potser encara em pots fer un favor: no coneixeràs
algú altre que també faci servir l'skype i estigui disposat a parlar
davant de càmera?

josep maria

  josep maria camps

Responder a