Allen,

(in dutch: promo material for dutch-speaking communities)

Ik heb op het hack weekend in karlsruhe snel een vertaling gemaakt van de
OSM-flyer die al in het engels/frans en duits bestond. Aangezien wij hier
in Gent gaan proberen wat meer mensen te betrekken bij OSM dacht ik dat het
een goed idee was om hiervan een Nederlandstalige vertaling te maken. Het
(onafgewerkte) resultaat kunnen jullie hier vinden:

http://svn.openstreetmap.org/misc/pr_material/dutch_flyer_2013_02/

of hier

http://svn.openstreetmap.org/misc/pr_material/dutch_flyer_2013_02/osmflyer1.png
http://svn.openstreetmap.org/misc/pr_material/dutch_flyer_2013_02/osmflyer2.png

voor de voor/achterzijden.

Als er iemand zich geroepen voelt om nog text toe te voegen, mijn
afschuwelijke zinsbouw of spelling te verbeteren ga u gang! Download alles
van de URL boven. Als je geen COMMIT-toegang hebt tot svn mail het
resultaat dan maar naar mij. Ik ga er zowieso over een maand (begin april)
een heel aantal exemplaren van laten afdrukken, als je er ook moet hebben
laat maar weten.

Ik heb ook 2 grote posters op A0 laten afdrukken door de vriendelijke
mensen bij geofabrik en als je iets rond OSM wil organiseren kan je ze
altijd eens lenen. De ene is een poster van bestofosm en de andere van de
regio antwerpen-brussel-leuven met een openbaarvervoer gedeelte, een
hike/bike map, gewone mapnik en een topo kaart om te tonen wat allemaal
mogelijk is met OSM.

http://www.osmsharp.com/sites/default/files/WP_000556.jpg
http://www.osmsharp.com/sites/default/files/WP_000555.jpg

Met vriendelijke groeten,