Sus,

de data van de AGIV Crab database bevat enkel de huisnummers. Die mogen we
overnemen. De gebouwen niet.
De bedoeling van al deze programmatie is niet om de gegevens automatisch in
OSM te pompen. De bedoeling is om data op een of andere manier bij de
mapper te krijgen. Die kan de gegevens dan inladen in JOSM, bewerken en
opladen.
Verder moet de programmatie de mapper ook toelaten om aan te geven wat al
gedaan is, zodat geen twee mensen hetzelfde werk gaan doen. Dit laatste
doen ze in de USA bijvoorbeeld met een "task manager", net zoals HOT dat
doet. Hier is voor een andere aanpak gekozen.

Het is best mogelijk dat ik hier en daar een huisnummer in een bos heb
gezet, maar wat doe je als de luchtfoto's enkel bomen laten zien en geen
gebouw ? Ik ga de GRB kaart niet gebruiken omdat als de huizen er exact
hetzelfde uitzien in OSM, zouden we wel eens last kunnen krijgen en alles
moeten verwijderen (zie mijn eerste zin).

nog veel map plezier