Hey Marc,

> - Het is nu de bedoeling dat de gemeenten de huizen gaan intekenen (meen
> ik begrepen te hebben van Gilbert). Volgens zijn "contact" persoon tekenen
> zij ook de huizen in vanaf de luchtfoto's. Moeten we daar niet nog eens
> contacten leggen, een presentatie geven ?

Dit klopt, binnen het AGIV is dat ook gangbaar om gebouwen ook gewoon in te
tekenen vanaf de orthophoto's en trouwens ook positionering van adressen
dacht ik. Er zijn wel 2 gebouwenregisters binnen AGIV dacht ik dus ik weet
niet of dat voor allebei zo is. Staar je in ieder geval niet blind op de
kwaliteit van het CRAB, de werkwijze is niet zo héél verschillend tov die
van ons.

Veel informatie in deze email thread, ik zal int weekend eens proberen
alles door te nemen! ;-)

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen