Daar geef ik je gelijk in, Glen. Ik map om OSM beter te maken, niet om een
of andere overheidsdatabank te corrigeren.
Het is ook een extra stap die je bv. niet van toerist-mappers kan
verwachten. Als ik in Nederland een huisnummer aanpas of een gebouw
verwijder omdat het gesloopt is, wil ik echt geen melding gaan maken bij
BAG.
Ook mensen die niet op de hoogte zijn van heel dit AGIV Crab verhaal gaan
dat niet doen.

Ik zou vooral een lijstje willen bijhouden voor mezelf, zodat ik niet
telkens weer de zelfde fout ga bekijken.

aan de andere kant doe ik wel terugmelding van problemen met de
wandelknooppunten. dus echt consequent ben ik hier dus ook niet in :-)

Sinds de building-import in NY, lopen er scripts die de overheid laat weten
dat er wijzigingen gebeurd zijn. Automatisch. Als mapper moet je je daar
niets van aantrekken. AGIV kan toch ook zoiets opzetten ?

mvg