Zie de tool waaraan we aan het werken zijn/waren:
http://aptum.github.io/import.html?pcode=8840&loadOsm=true&collapsedSections=data#map

Vul gewoon je postcode in (bovenaan de pagina), klik op "update", en bekijk
op het kaartje welke straten volledig zijn (helder groen bolletje), en
welke nog niet (geel-groen tot rood). Als je al manueel volledige straten
gemapt hebt, dan zullen die normaal al een groen bolletje krijgen (tenzij
er een fout in de OSM of CRAB data zit, zoals een verschil in de spelling
van de straatnaam). Om de data zelf te bekijken klik je op een bolletje, en
dan zie je hoeveel adressen er tekort zijn (missing). Als je op dat nummer
klikt, en een recente JOSM versie is aan het draaien, dan zullen die
individuele nummers in JOSM geladen worden, op de plaats wat volgens AGIV
de "best gekende positie" is.

De adressen worden herkend als er addr:street en addr:housenumber tags op
staan, en als de postal_code grens compleet en gesloten is. Indien er dus
geen enkel adres herkend wordt, is het waarschijnlijk een kwestie van
gewoon doe postal_code grens te corrigeren.

Ik heb geprobeert om zo veel mogelijk te documenteren:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/NL:WikiProject_Belgium/Using_AGIV_Crab_data
(zie "Gebruik van de import website"). Als je vragen hebt, of
fouten/ontbrekende stukken ontdekt in de documentatie, dan mag je die
gerust aanpassen.

Groeten,
Sander