Van: Sander Deryckere [mailto:sander...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 2 december 2014 17:17
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Mapper van de maand

Oh, het belangrijkste nog vergeten. Dat die links niet werken. Bij mij werken
ze nog altijd, dus is er ergens een probleem aan jouw kant. Kan je me wat info
geven?

* Welke browser gebruik je? (ook de versie er van). De site is enkel getest op
Chrome en Firefox

* Welke JOSM versie heb je?

* Is je afstandsbediening correct geïnstalleerd? (zie
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/NL:WikiProject_Belgium/Using_AGIV_Crab_data/Setting_up_JOSM#Afstandsbediening)

Groeten,

Sander