Hallo Sus,

Nog even een klein punt:  Je werk gaat echt niet verloren, je hebt
consequent wadi's gebruikt dus als ik via OverPass API dit eruit haal en
aanpas aan de norm op 1-2-3 dan is dat omdat je het 'ons' gemakkelijk
hebt gemaakt!

Wat ik niet doorhad is dat het in alle waarschijnlijkheid niet echt over
Belgie ging maar over uw werk voor HOT.

Dus voordat je alle werk manueel wil veranderen naar de nieuwe normen,
als je laat weten waar (ongeveer) en jouw username voor OSM dan haal ik
ze via Overpass eruit en pas ze aan 'en mass'.  Dan ben ik zeker dat ik
geen fouten bijmaak tov. de situatie in het echt.  Ik vertrouw dan op
jouw werk prima hebt gedaan en bouw erop voort.

Wat denk je ?  Laat maar weten .

Mvg,

Glenn