Sus, kan je wat voorbeelden geven van zoekopdrachten, die je wenst uit te
voeren, maar die problemen opleveren. In spreektaal, zeg maar.

Ik heb nogal wat ervaring met zoekopdrachten in JOSM. Het wordt vooral
leuk, als het zo wat ingewikkelder is en er regular expressions aan te pas
komen... Of als je alles wilt wat 15m rondom een bepaalde node ligt.

Ik zal dan waarschijnlijk ook de wiki wat verder uitbreiden.

mvg,

Jo