De plug-in doet meer dan alleen de verkeersborden erop zetten, hij
probeert ook toe te voegen wat dat bord betekent. Zo'n turn
restrictions moeten eigenlijk op een relatie worden gezet[1], maar de
plug-in doet dat niet. Ik vind het zelf ook nogal raar.

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:restriction