Sander,

Je kan ook laag per laag downloaden: minder kans op miserie.

Misschien zijn de "wegverbindingen" van Agiv wel nuttiger als het
wegenregister: ik denk dat die wegverbindingen volledig zijn voor hetgeen
ze willen doen, terwijl wegenregister dan wel breder is (ook trage wegen
etc.), maar minder volledig.

Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn