Ik heb nog geprobeerd een "time travel" vergelijking te maken tussen de twee
seizoenen met een photo vanuit  hetzelfde standpunt, maar die zijn er niet of
zijn niet goed genoeg.

http://blog.mapillary.com/update/2016/10/21/time-travel.html

Iedereen heeft intussen gezien waarom dat padje in Zemst daar ligt ?

Het is gewoon richting kapel aan de overzijde van de Zenne.

Ik heb zelfs de indruk dat de boer zijn voren daar meer uiteen liggen.

Time Travel by
Mapillary<http://blog.mapillary.com/update/2016/10/21/time-travel.html>
blog.mapillary.com
A couple of weeks ago I went to the Petersen Automotive Museum in Los Angeles
to do some research on time travel. After a couple of weeks of work on design
and ...