De bivakzone  Het Vinne in Zoutleeuw heb ik aangepast volgens de info van Jo

Guy Vanvuchelen

Van: Jo [mailto:winfi...@gmail.com]
Verzonden: zondag 29 december 2019 15:53
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Mappen van paalcampings

Hallo Karel,

Ik heb een paar jaar geleden deze toegevoegd:

https://www.openstreetmap.org/way/222137187/history

Die is onbereikbaar met de wagen. Ik denk niet dat het feit dat hij op
OpenStreetMap staat ervoor zorgt dat hij overrompelt wordt.

In Tielt-Winge is er vorig jaar ook één bijgekomen. Ik heb die wel op
Mapillary, maar blijkbaar heb ik 'm nog niet toegevoegd aan OSM.

Jo