Jo, slo by to :-)

ale jak jsem rekl, jsou to "jenom" dalnice, 1 a 2 trida. vice mene jsem
to uz se svym zamestnavatelem predjednal. jeste bych ho na to nechal
vyspat do pondeli a pak muzeme zecit jednat, pres jaky WFS to bude
stazitelny :)

snad si to pres vikend nerozmysli, prece jenom nas to tak trochu zivi

jachym

Jachym Cepicky
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
GPG: http://www.les-ejk.cz/pgp/jachym_cepicky-gpg.pub