On 10/5/07, Jachym Cepicky <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Jo, slo by to :-)
>
> ale jak jsem rekl, jsou to "jenom" dalnice, 1 a 2 trida. vice mene jsem
> to uz se svym zamestnavatelem predjednal. jeste bych ho na to nechal
> vyspat do pondeli a pak muzeme zecit jednat, pres jaky WFS to bude
> stazitelny :)
>
> snad si to pres vikend nerozmysli, prece jenom nas to tak trochu zivi
>
> jachym

"jenom" je zbytecne skromne, cr by se  timto stala po nizozemi a
americe trretim statem v osm ktery ma kompletni pokryti (kompletni ve
smyslnu uplne v dane kategorii, ne ze vsechno) navic by se dala data
zacit pouzivat pro navigaci, ponevadz dvojky vas dovedou odkudkoli
kamkoli, a ten zbytek dojedete podle znacek.
Hele a vubec, na tom jen vydelate:), da se na tom udelat docela slusna
reklama a treba  brat zpetne upravene data uzivateli, zadarmo:).