Zdroju tech dat je nekolik, jeden z nich jsou zakaznici, ktery "nejak"
jezdi a jednou za cas se to zaktualizuje podle toho, jak moc jsou
nasbirane body mimo silnice. Je to trochu delikatni obchodni situace.
Zakaznici si plati za aktualni data, na jejichz aktualizaci se sami
castecne podili. Pustit to *cele* ven by mohlo zpusobit dost zle krve a
odliv penez a hlavne zakazniku, a to nikdo nechce. Proto "jenom" max.
silnice 2 tridy. Ale i kdbyby si to sef do pondeli rozmyslel a byly by
to silnice max. 1 tridy, tak mi to prijde jako celkem slusne.

Jak je to vlastne s licenci? Mel jsem za to, ze co jednou projde
programy okolo OSM, tak uz se komercne vyuzit neda?

Jachym

P.S. Jeste zkusim zeleznice ;-)

Jachym Cepicky
e-mail: [EMAIL PROTECTED]