On 29/08/2008, Pavel Machek <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> On Fri 2008-08-29 02:21:07, BH wrote:
>  > >  Vzorek (mela by to byt praha 9) se objevi na
>  > >  http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/delme2.osm.gz...
>  > >  doporucuju nahrat do josm a prohlidnout -- ty sidliste jsou tam
>  > >  opravdu pekne videt.
>  >
>  > The requested URL /~pavel/outgoing/delme2.osm.gz. was not found on this
> server.
>

> Muzes to zkusit jeste jednou? Me to funguje...
>

>  http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/delme2.osm.gz

Aha, problem byl v tecce na konci vety, ktera se vsak na google mailu
dostala do klikatelneho URL. Mozna v pripade uvadeni url na konci vety
to chce nedbat zcela korektni interpunkce a hodit pred tecku mezeru.

Vypada to pekne, i kdyz nasel jsem v mape i domy, co tam adresu v tech
datech vubec nemaji (ze by nejake chatky?)

> [...]
>  > >  dostkrat protne nepojmenovanou highway=residential, tak ji pojmenovat.
>  >
>  > Pozor na to, ze nekdy jedna nepojmenovana highway "obsahuje" dve
>  > ulice. Casto kolem hlavni tridy je na jednu stranu ulice s jinym
>  > nazvem nez na druhou, ale ten kdo to tam kresilil to nakreslil proste
>  > jednou carou. Muselo by se nejak osetrit ktery kus highway teda
>  > pojmenovat a zase aby se to moc nedrobilo pokud zrovna nejaky kus
>  > zadna z tech car neprotne ...
>
> Jasne, chyb to ma asi milion, ale fungovat by to mohlo ;-).

No aby to nenadelalo vic chyb nez je zdravo ... mohlo by se to
otagovat kdyztak nejakym fixme a lidi by to uz snad nejak spravili.
Jak pak taky resit kdy tenhle algoritmus chce otagovat ulici nejakym
nazgvem, ale tam je uz jiny (ktery muze ale nemusi byt spatne)?

>  > >  A urcite by podle toho slo autogenerovat "hranice zastavene oblasti":
>  > >  Z kazdy adresy udelat maly ctverecek, pak to vektorizovat a
>  > >  zjednodusit...
>  >
>  > To by mozna mohlo fungovat .... kolem kazdeho bodu velka dilatace a
>  > pak na to cele o neco mensi eroze a vysledek by mohl vypadat dobre :)
>
> Bohuzel na tohle nemam vhodny nastroje, ale s tim cim se
>  zjednodusovaly lesy by to melo jit ;-).

Ty se zjednodusovaly tusim mezikrokem pres bitmapu. Ale fungovat by to
snad mohlo.

Martin