>  Jo, mě ten výřez přišel v pořádku. Osobně bych tu generalizaci nedělal (až

Mrknul jsem na to a vypada to ok. Jak se bude resit kolize se
soucasnymi daty? (dost vodstva uz tam mame, vetsinou asi s mensi
presnosti, takze nejspis by to chtelo po importu ty stary data nejak
selektivne promazat (mozna smazat vicemene vse, ale zase treba tam
nekde budou nejake mistni nazvy vodnich ploch nebo ruzne male pozarni
nadrze co v dibavodu byt nemusi ...))

Mozna soucasna data oznacit nejakym tagem "mozna duplicita, po kontrole smazat"

>  na těch několik zhlukků cca 10 bodů u případě Sázavy), ale i ty 2 metry
>  jsou celkem přijatelné (akorát malé nádrže to udělá dost hranaté). Pokud

I tak presnejsi nez nadrze co jsem obkreslil z UHULu ... ale zase
tolik neusetrime a mensi nepresnost nez ty 2 metry by byla uz celkem
videt. Asi bych naimportovat ty "jednometrova" data.

>  jsou ty čísla od dibavodu pro každý úsek řeky, tak to asi opravdu nemá
>  cenu spojovat. Taky jsem úplně nepochopil, jak je to přesně s těmi
>  velikostmi (kolik přesěn měří jednotlivé varianty, jestli včetně břehů,
>  nebo bez nich a taky bzip2 podle mých pokusů zkomprimuje hůř, takže kolik
>  to měří v bz).

V tom vyrezu jsou brehy jen pro nadrze, pro reky uz ne ... ani pro ty
vetsi jako treba Vltava :)

Martin