Tomas Kolda napsal(a):
> Ahoj,
>
> takze jsem dodelal import. Dost me zdrzel prevod souradnic, ale melo by
> to byt ok. Pro zvedave k presnosti posilam vysek databaze v okoli
> prehrady. Zatim je tam jen waterway a vzdy river, ale nazvy uz tam
> jsou.Polygony a brehy jeste dodelavam.
>
> Podivejte na super prehnanou presnost u nekterych potucku, presne jak
> jsem rikal.
>
> http://www.web2net.cz/osm/dibavod.zip

Mohl bys, prosim, zkusit udelat kousek na hornim toku Moravy?
Mapoval jsem ho podle ortofoto, ale nakonec jsem to doladil podle katastru,
a muj pokusny import DIBAVODu mel stejny tvar krivek, ale byl o par (desitek)
metru mimo....
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.15321&lon=16.81535&zoom=17&layers=B000FTF

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!