On Mon, 27 Oct 2008 17:15:09 +0100, Tomas Kolda <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Jo, mě ten výřez přišel v pořádku. Osobně bych tu generalizaci nedělal (až
na těch několik zhlukků cca 10 bodů u případě Sázavy), ale i ty 2 metry
jsou celkem přijatelné (akorát malé nádrže to udělá dost hranaté). Pokud
jsou ty čísla od dibavodu pro každý úsek řeky, tak to asi opravdu nemá
cenu spojovat. Taky jsem úplně nepochopil, jak je to přesně s těmi
velikostmi (kolik přesěn měří jednotlivé varianty, jestli včetně břehů,
nebo bez nich a taky bzip2 podle mých pokusů zkomprimuje hůř, takže kolik
to měří v bz).

> Je to strasne velike, takze s uploadem cekam az nekdo alespon rekne, ze
> ten vyrez je prijatelnej...

Petr Dlouhý