Pavel Kovář píše v Ne 07. 06. 2009 v 17:37 +0200:

> Pokud je v tom až takový nepořádek že se na jeden dům v ulici čo nemá
> tak se tomu ale beztak vyhnout nedá.

Dá se tomu vyhnout. Přestože vyhledávač použije „hloupou“ šablonu
"street housenumber", nabídne uživateli 2 nalezené záznamy:
1) Jarní 20
2) Jarní 583/20

Dál už je to na uživateli, aby věděl, zda chce dojet na "Jarní č.p 20"
nebo na "Jarní 20". Každopádně je důležité, že existuje způsob, jak obě
adresy rozlišit.

Já vím, že to je krajní případ. Jde mi však o to, že původní návrh může
změnit styl rendereru, aby mapa "vypadala hezky", zatímco Váš návrh musí
změnit styl rendereru, aby mapa "bylo jednoznačná".

Další problém je, že pokud 'housenumber' = čo, pak „hloupý“ vyhledávač
neumí ten dům najít podle čísla popisného. Ačkoli si myslím, že takový
"dotaz" na OSM nebude mít mnoho uživatelů, je to zbytečná nevýhoda.

S pozdravem,
Radek Černoch