Dobrý den,

poslední pokus o uzavření problému "conscriptionnumber" způsobilo
jediné: Ozvali se další lidé, kteří jsou ochotni tento návrh podpořit.
Z lidí, kteří se vyjádřili, zůstal silně proti návrhu jen Pavel Machek.

Přestože jsem chtěl v diskuzi dosáhnout kompromisu přijatelného pro
všechny, začíná být jasné, že je tento stav nedosažitelný. Argumentů
padlo hodně, ale jejich síla patrně není dostatečná. Bohužel zbývá už
jen jediná autorita, a to demokratické hlasování.

Pane Machku, hlasování za současného stavu považuji za zbytečné. Pokud
byste však na tom trval, anketu můžeme vypsat. Jen mám strach, že to
bude ztráta času pro všechny zúčastněné. Nemohli bychom, prosím, přece
jenom přijmout tento kompromisní návrh?

S pozdravem,
Radek Černoch

PS: Ostatních drobností, na kterých očekávám větší shodu, se týká
druhý mail.