On Sat 2009-10-31 23:50:06, jzvc wrote:

> Zdravim,
>
> me tedy prijde na realizaci jednodussi algoritmus zjistujici, zda je
> neco uvnitr nejakeho polygonu. Nemluve o tom, ze hranice statu je
> polygon, stejne jako hranice kraje, okresu ... . Chcete kazdou cesticku,
> kazdy bod oznacovat "is_in=CR" ? To je preci nesmysl. Me by prislo
> logicke, aby se toto urcovalo vyhradne na zaklade zacleneni do struktury
> polygonu "boundary".

A to ma chudinka navigace pokazdy stahovat celej svet aby zjistila ve
ktery je zemi?

Ne ne, to nebude fungovat.

Takze jo, predstavuju si, ze u kazdy ulice bude
is_in=<jmeno_mesta> a u kazdyho mesta pak bude is_in=CR .
                                                                        Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html