Ahoj,

ke slučování ...  můžeš zkusit betu 2:
http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta2.zip
(nejsou tam asi optimálně nastavené konstanty ... jak vzdálené body
ještě napojovat apod.)

Možná se to heslo v opensource prosazuje, ale já si nemyslím, že je
dobré commitovat neupravený kód (i v samotném JOSM chybí na řadě míst
alespoň základní komentáře apod. ... což dost znesnadňuje práci s
ním). A druhá věc je, že plugin + trasovací server je poměrně
specificky dělaný na české katastrální mapy. Pravděpodobně by z toho
něco šlo použít i na pro trasování jiných obdobných map, ale není to
navržené jako univerzální věc. A tak očekávám zájem o dodělání tohoto
pouze ze strany českých vývojářů ... tedy této komunity a nikdo zde
ani nenaznačil, že by měl o zdrojáky osobní zájem, že by uvažoval nad
spoluprácí. Naplsal jsem si o přístup na SVN, tak uvidím...

Honza