Všiml jsem si, že na mapě vodní toky pokračují i uvnitř rybníků.
Domníval jsem se, že dibavod je natolik chytrý, a mapuje i vypouštěcí
kanály. Ale není tomu tak. Při porovnání s ortofoto jednoho vypuštěného
rybníku to vůbec nesedí, přestože části toku mimo rybník jsou správně.

Zdá se, že tyto podvodní toky jsou všude, a že jde o zcela falešná data,
že to prostě jen náhodně protáhli, aby data byla spojitá.

Pokud je zde někdo pokročilejší, možná by nebylo od věci tyto podvodní
toky smazat, a zajistit napojení dibavod na příslušný rybník (což naopak
většinou chybí).

Ukázka:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.0742&lon=14.7411&zoom=13&layers=M