Petr Dlouhý píše v Ne 19. 06. 2011 v 10:35 +0200:

>       kostky(surface=cobblestone

Na tomto tagu je třeba ještě hodně zapracovat. Mám takový pocit, že
většina ulic na Starém a Novém Městě Pražském je vydlážděna.

Existuje nějaký tag, který by říkal, že např. náplavka na Rašínově
nábřeží je sice dlážděná, ale cyklopruh je z hladkého kamene?

A také síť cyklistických podpůrných služeb (cykloprodejny, cykloservisy
apod.) je poněkud neaktuální. Někdo je tam před lety zmapoval, ale ony
mezitím zanikly, a to už nikdo nezmapoval. (Negativní znalost se mnohem
hůř mapuje: "Jsem si opravdu zcela jistý, že jsem to nepřehlédl?")