> Od: hanoj <eha...@gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Nová cyklomapa
> Datum: 20.6.2011 10:34:06
> *** urcite vyborna aktivita, pekny posun. OCM stoji na miste a jeji
> vyvoj je problem.

> samostatnou mapu jen pro městskou cyklistiku, nebo bude jednodušší udržovat
> jednu obecnou cyklomapu.
> *** Zde je opravdu zasadni rozhodnuti, zda:

Bude to potřeba rozmyslet, ale ve výsledku to asi bude nějaká kombinace.

> [...]
> uvahy routovani:
> * MTB znacky
> * highway=crossing
> * cycleway=asl
> * traffic_calming=*
> * cyklopiktokoridor
> * prilis mnoho POI
>

> PS: Cyklopiktokoridor zrejme neni "cycleway=shared_lane".
> Cyklopiktokoridor je informativni napis na vozovce, bez jakekoliv
> zmeny rezimu komunikace.
> Tagu "cycleway=shared_lane" odpovida v nasi terminologii "viceucelovy
> pruh", napr. pouzivany ve Vidni. U nas ho neni mozne ho zrizovat.

Je nějaký lepší návrh? Není víceúčelový pruh nadmnožinou našeho buspruhu - proč
se tedy buspruh podle [1] značí  busway:right=lane +
cycleway:right=share_busway?

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bicycle#Cycle_lanes_and_bus.2Ftaxi_lanes

> zdravi te
>
> hanoj