U tracktype=grade1 je to asi zbytecne, ta podle plne cary jde poznat
snadno, co me trochu vadi kdyz je to tracktype=grade1, vedle toho mtb
fialova a jeste k tomu je to znacena cyklotrasa, ty se totiz
vykresluji na care a ne vedle ni, takze uz nejde poradne poznat o jaky
tracktype vlastne jde
Cetl jsem i nazory, ze by se mapa predelala do vrstev. Pro prohlizeni
na PC by to bylo urcite lepsi, pro mobilni zarizeni ktere maji s
vrstvama problem by se dala udelat vrstva kde by byly vsechny
sloucene, ale to by zase hodne narostla kapacita dat a asi i doba
renderu vsech vrstev. Nevim jestli uz padlo nejake rozhodnuti, cetl
jsem jen nazory pro a proti.