Ahoj,
to co píšeš je nepochybně pravda, ale jaký je současný stav?
Načtu si oblast a vidím zjevný nesoulad mezi katastr. mapou a stavem v OSM.
Jak si mám takový stav vysvětlit?
Byl stav v OSM zachycen na základě něčího průzkumu (znalostí)?
Jde o chybu, omyl, nepřesnost?
Došlo mezi tím k aktualizaci zdroje dat (km)?

Řešením by bylo důsledně psát zdroj, podle kterého je stav zachycen. To se
bohužel ne vždy děje.

Mirek