Dne 12.7.2012 10:15, Jakub napsal(a):
> [...]
> byl schopen a ochoten i zpětné synchronizace informací doplněných OSM
> tak to je jiná, ale i tohle bude spíš spousta práce, než nějaký
> automatický proces. K té práci se samozřejmě mohou hodit různé
> nástroje, ale žádný nástroj ti nevyřeší jednoduchý problém typu:
> naimportuješ odněkud budouvu a za rok při snaze o synchronizaci
> zjistíš že jak v OSM tak v prvotním zdroji došlo ke úpravám polohy. Co
> s tím? Pokud se nevydáš do terénu, pravdu nezjistíš.
>
> Čili udělátka typu automatické generovátka chyb ano, ale stejně na
proto jsem psal o té poloautomatice. je mi jasné, že nelze prostě vzít
data z rúian a přepsat s tím data v osm. ale asi by se na základě
určitých pravidel daly ty importy aspoň zpoloautomatizovat, tj. něco by
se naimportovalo rovnou (třeba proto, že to v osm chybí), u něčeho třeba
bude možné určit, že to lze taky automaticky přepsat (needitovaný
záznam, rozdíl v souřadnicích pouze v rámci nějaké malé odchylky, atd.),
a zbytek by se musel při prvotním importu odkontrolovat ručně. pak už by
ale mělo být možné jen sledovat změny a podle toho případně upravovat
údaje v mapě.

v praxi by to samozřejmě znamenalo spoustu testování a ověřování, než by
se takovému systému povolilo něco zapisovat, ale do budoucna by v tom
podle mě byl rozhodně velký přínos. samozřejmě ale základní otázka je,
nakolik kvalitní data rúian obsahuje.

> Jakub
fordfrog