Dne 12.7.2012 13:21, Miroslav S(ulc napsal(a):

> [...]
> bude moz(né urc(it, z(e to lze taky automaticky pr(epsat (needitovaný
> záznam, rozdíl v sour(adnicích pouze v rámci ne(jaké malé odchylky, atd.),
> a zbytek by se musel pr(i prvotním importu odkontrolovat ruc(ne(. pak uz( by
> ale me(lo být moz(né jen sledovat zme(ny a podle toho pr(ípadne( upravovat
> údaje v mape(.
>
> v praxi by to samozr(ejme( znamenalo spoustu testování a ove(r(ování, nez( by
> se takovému systému povolilo ne(co zapisovat, ale do budoucna by v tom
> podle me( byl rozhodne( velký pr(ínos. samozr(ejme( ale základní otázka je,

Ad kvalita dat - zrovna nedavno sem nekde cet vyjadreni z nejaky obce
typu "ten system funguje blbe, a jeste v tom je hromada chyb" prave k
RUIAN, s tim, ze pry se pokusili opravit nejake chyby, ale neni jak to
dam dostat, protoze to funguje jako vsechny registry ...

Ad zbytek - moje predstava (obecne) je zhruba ta, ze by to chtelo
nejakou prehledovou mapu, kde by nejak barevne bylo videt trebas %
rozdilu. Dal by to chtelo neco jako tracer, ale aby to neobkreslovalo
ale primo importovalo vybrany prvky (plugin do JOSM). Proste jednoduse
by user jen klikal na vybrany prvky a ty by se mu ladovaly do datasetu -
rychly, jednoduchy, a podlehajici alespon zbezny vizualni kontrole =>
jakas takas ochrana proti importu ptakovin. Soucinosti s tim prehledem
by se relativne rychle dala zpracovat drtiva vetsina dat + zaroven by se
nemuselo vymejslet, co se kde cim rozbije. Samo optimalne s moznosti si
zobrazit jen vybrany typ (trebas jen ulice) a vybrat celou oblast.

Technicky ses pak schopen zpetne generovat nejakej seznam objektu, ktery
byly v OSM zmeneny, na ktery se pak muze kdokoli podivat a trebas do
poznamky napsat "je to OK, v RUIAN je pitomost", pripadne u toho objektu
nejak nastavi fixme => muzes objekt prepsat.