> V rámci zkoumání toho co všechno nám bot sežral jsem udělal zajímovou
> tabulku, tak se o ní chci podělit Viz
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/%C3%9Aklid_po_velk%C3%A9m_promaz%C3%A1n%C3%AD
>
> Teoreticky by všechny silnice měly být tvořeny pouze jednou spojitou
> komponentou, zatím tomu tak není.

Ve specialnich pripade si myslim, ze ne nutne - pokud mas silnice se
samostatnymi smery (typicky ta R35 na konci tabulky), ktera navazuje
na segmenty jineho typu (napr. pres trunk_link bez cisla, ktery se teprv
spojuje do jedne silnice, nebo pres kruhace), tak se je to korektni.
Dalsi pripad, kdy to nemusi byt jedna komponenta, jsou silnice
prerusene construction.

Pro bezne obousmerne silnice prvni tridy mi ten pristup pres komponenty
grafu dava dobry smysl a pro kontrolu by to mohlo byt zajimave
zkusit pouzit i u silnic nizsich trid, ktera maji ref

Petr