tak jsem opravil tu vrstvu "vše". v geoserveru mi nebylo jasné, v jakém
pořadí se vrstvy vykreslují a měl jsem to opačně.

pěkný obrázek je například vidět v mělníku. ty světlejší plochy jsou
"zastavěné" pozemky, ty tmavší obdélníky na nich jsou pak skutečné stavby.

jinak jsem zjistil, že pokud si přiblížím mapu a až pak si načtu tu wms
vrstvu, tak se mi načte detailnější. bohužel ale při zoomování se
podklad neaktualizuje. netušíte někdo, kde by mohl být problém?

ff