Dne Čt 26. září 2013 15:48:25, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ja myslim, ze pointu jsem pochopil a reagoval na ni v uz prvnim mailu.

hm, pak se omlouvám, jestli jsem něco blbě pochopil já, ale otázka na
rozložení tvarů v provisionalnumber podpořená odkazem na taginfo
keys/addr%3Aprovisionalnumber mi přišla mimo - v provisionalnumber by se žádný
prefix vyskytnout neměl

> Kdyz tam nebude zadny prefix, tak se obavam, ze ani zadny prefix nebude
> zobrazen na mape a pak nepujde pohledem do mapy rozlisit domy c.p. 3 a
> ev.c. 3. Proto bych tam prefix nechal.

už teď nelze pohledem na mapu rozlišit číslo popisné a číslo orientační, pokud
je uvedeno pouze jedno z nich

(a tak naokraj, nejsem si jist, zda je 100% dodržena konvence, že při uvádění
obou se prvně píše popisné)

takže ... budeme se tedy místo o zrušení "E" bavit o přidání "P" a "O", aby
šlo i rozlišit mezi domy č.p. 3 a č.o. 3?

- také varianta, nejsem a priori proti, jen je mi divný argument, že se ztratí
rozlišení, když v analogickém případě na rozlišení kašleme

> Jen by bylo fajn pouzivat vsude stejny.

pokud jde (jen) o hezké zobrazení, pak bych preferoval "ev." před "E" ...

> Ze by se mel zmenit zpusob vyhledavani na podretezec je dobry plan. Mozna
> lepe nez podretezec by bylo prohledacat vsechny tri tagy s cislem zaroven.
> Zkus o to pozadat.

hledě na FAQ[1] si nejsem jist, zda to má šanci, "to není bug, to je feature"

navíc to asi bude problém více programů, že si s místními vychytávkami
neporadí

[1]http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Nominatim/FAQ

K.