Ahoj,
udělal jsem si malou statistiku.

Z kusu ČR (co mi dovolilo Overpass API Turbo) jsem si stanul všechny body
addr:provisionalnumber
celkem 66764 bodů
formát Ennn - 1093  bodů - 1,6%
formát ev.nnn - 65665 bodů - 98%
formát nnn - 5 bodů
nesmysl - 1 bod

Pak jsem si vyfiltroval z OSM souboru České Republiky všechny
addr:housenumber,
kde bylo použito "e"

celkem 219366 bodů
formát ev.nnn - 217262 bodů - 99%
formát ev. nnn - 455 bodů - 0.2%
formát Ennn - 1647 bodů - 0.8%
nesmysl - 2 body
formát nnn - nevím, páč to neumít vyfiltrovat

Z toho mi jasně vyplývá, že tady
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/CS:WikiProject_Czech_Republic/Address_sys
tem
uvedené doporučení je pro kočku, protože se doporučuje něco, co se
nepoužívá.
Nebude-li nikdo mít námitek, přepíšu to tam z "Ennn" na "ev.nnn".

Zároveň bych, pokud přijdu na to, jak to udělat, opravil s OSM včechny
"Ennn" a "ev. nnn" na "ev.nnn".
Teda pokud se nedohodneme na něčem jiném.
Máte-li někdo nějakou radu, jak se to dělá správně, tak sem s ní,
ale počítám, že si přes OverPass API natáhnu kusy ČR do JOSM, opravim to a
uploadnu zpátky.

Umíte někdo vytáhnout z Overpass API sestavu všech bodů s
addr:provisionalnumber?
Když zvolím takový obdélník, že je v něm celá ČR, tak mi to browser
nezvládne.
Je jediná cesta přes OSM file pro ČR a osmosis?

Ovšem vrátil bych ze zpět ke kořenům.
Zkoušel jsem vyhledávání domů s číslem evidenčním na www.osm.org
a nemůžu přijít na to, kdy to vlastně funguje a kdy ne.
Příklady
Na Douskách 897 OK
Na Douskách ev.897 nic
Slovenská 1027 OK
Slovenská ev.1027 OK
Na Ježkovce 1757 nic (proč?)
U Ovčáku 8 nic
Erbenova 1044 nic
Erbenova 1024 - najde Písek, ale nenajde Černošice
Nechápu to, nevidím v tom vůbec logiku.
Máte nějaký nápad?

Co mě ovšem překvapilo více, je že vůbec nefunguje vyhledávání ve vesnicích,
kde nejsou ulice, což bude většina (nebo se musí použít nějaký rafinovanější
dotaz).
Třeba
Hosov 20
nenajde nic, ale je to jak č.p. tak ev.č.
Proč?
Vyhledávač musí mít ulici?

Zdraví,
 Dalibor