> Pár slov na wiki dám, dejte mi čas týden, na utřídění myšlenek a
> zavzpomínání, co všechno jsem ještě neuvedl. Nevím zda tam přidat nějaké
*** těším se

> [...]
> ostatní scházejí . Potíž je nad takový SO s jedním AM umístit nové body.
> Dochází k překryvu čísel a jejich nečitelnosti. Jednoduché řešení nemám.
>
> Nezmínil jsem ještě zdvojení AM na rohových SO. V Ruian jsou body pro
> vedlejší i hlavní ulici na sobě, což se JOSM nelíbí. I přes jeho odpor  to
> tak nechávám v případech, kdy jsou obě čísla identická a liší se pouze
> ulice. U AM s číslem orientačním je pak posouvám ručné k hraně SO. Navíc ani
> nevím, zda u těchto SO jsou opravdu využitelné (existují?) oba vchody. Ale
> co jsem namátkou kontroloval tak jsou i v adresy.xml. Jak to udělat
*** supr, ještě popsat pro ty co neznají strukturu RUIAN ze AM jsou
adresni místa a SO stavebni objekty.

> Hanoj by konečně mohl být ve své kritice konstruktivnější a napsat svoji
> představu o názvech importních účtů pro případ více uživatelů + jeden hlavní
> pro automat.
*** nikde jsem nepsal, že ho máš změnit, psal jsem že jeho nazev
nevystihuje obsah. Pokud bys chtěl mít nový, tak by bylo vhodné aby
obsahoval slova ruain, import a treba minimalis, jestli bude slouzit
jen tobe.

> Nějaký čas vyčkám, zda se někdo ujme vývoje nějakého polo/automatu.
*** na godota asi čekat netřeba. Na metadata o dosavadním importu před
pokračováním určitě vyčkej.

> Interně si můžeme říct, že moje činnost byla opravdu více import, než
> odvozování ... Tedy pokud porovnám objem dat. Že ruční práce je zdlouhavější
> na věci nic nemění.
> Navenek bych to ovšem opravdu prezentoval jako odvozování. Nebo jsem se
> domníval, že jde o odvozování.
*** Každý import obsahoval dost ruční práce z různých příčin a na
různé úrovni a vždy zůstal importem. Bez importu bys neměl co
upravovat.
Do zdrojů pro odvozování patří ortofotomapy, nebo schémata silniční
nebo elektrické sítě ŘSD ČEPS. Importovat nejdou ale obsahují dost
informací na odvození atributů či a obkreslení.

> Jedná se o projekt s příspěvkem EU. Data jsou k dispozici volně bez licence.
*** licence existuje a vyplývá ze zákona, více je na wiki

ha
hanoj