0.27 pater? Nějaké divné ne.

Nechápu tu poznámku k ruian. V něm žádná výška budovy není. Pouze počet pater a
ty do tagu height=* nedáváme.

Netuším, jestli někdo na základě počtu pater zkouší odhadnout výšku budovy, ale
bude to jen hodně, hodně přibližné. Osobně bych to nedělal.

Marián

On 25. července 2014 19:29:55 CEST, Jachym Cepicky <jachym.cepi...@gmail.com>
wrote:
>IMHO RUIAN - počet pater

>naprostá

Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím moji
stručnost.