Ahoj,

ahá, odkud kdo tu výšku bere těžko říct, ale když se podívám na "reklamované"
budovy na ortofoto, tak, zdá se, mapa odpovídá skutečnosti. Co tam chybí, tak
to je layer=.

Podívej se na žižkovský vysílač v Praze. To je teprve masakr s výškami. Tubus
má do určité výšky průměr X, od této výšky pak průměr Y atd. Aby to nebylo
jednoduché, tak v různých výškách jsou různé prostory (restaurace, vybavení
vysílače, antény). Tubusy jsou 3, různě vysoké.

Až na chybějící layer= se mi to zdá OK.

--
Petr